Dimitrijević: Đurić u intervjuu radiju "Bravo" dao odgovor na sva pitanja radio Goraždevca

Piše: Darko Dimitrijević, glavni i odgovorni urednik radio Goraždevca

"Ej Radoše, dobro veče!" – započeo je intervju direktor Kancelarije za Kosovo i Metohiju, Marko Đurić, koji je trajao nešto više od minut za radio "Bravo" iz Osojana, koji je nakon našeg pisanja, 24.01.2018. godine uključio predajnik i počeo da emituje muziku.

Panika koja je nastala nakon našeg pisanja – da radio "Bravo" ne emituje program, zapravo je strah da se ne otkrije da radio "Bravo" nema problema sa preživljavanjem, već da, i pored toga što je godinama signal ugašen – dobijao ogromna sredstva koja su objavljena na sajtu Vlade Kosova.

Direktor Kancelarije za KiM Marko Đurić je u jednoipominutnom intervjuu za radio "Bravo", koji je nakon svih ovih naših vesti uključio predajnik, saopštio da je radno mesto, koje je obećao predsednik Vučić, dogovoreno sa Ministarstvom za zajednice i povratak, a Bravo je uz saopštenje, koje je kasnije objavio, poslao i svoju dokumentaciju, pa je stvar postala jasna i dokumentovana.

Radio Bravo dobio je u kosovskom sistemu 20.000 evra u 2016. godini samo od Ministarstva za zajednice i povratak, a u 2015. nešto manje od 10.000, objavljeno je prošle godine na sajtu Vlade Kosova, u listi subvencionisanih NVO-a.

Radio Bravo je po srpskom sistemu registrovan kao BRAVO PROEXPO na ime Radoš Repanović, na isto lice, kao osnivač – se u kosovskom sistemu vodi NVO PROEXPO u Osojanu.

Dok je prema priloženoj licenci za emitovanje na Kosovu, radio "Bravo" registrovan kao multietnička NVO "Agrofokus", koju predstavlja Vesna Maliković, inače službenik u opštinskoj kancelariji za zajednice po sistemu "Republike Kosovo".

   

Prema priloženom dokumentu, koji je bio objavljen na sajtu Vlade Kosova, a u međuvremenu uklonjen, od Ministarstva za zajednice i povratak Kosova u 2016. godini Proexpo je dobio 9.970 evra, a Agrofokus 9.925 – ukupno 19.895 evra i to samo od jedne institucije, ili organa. Podaci za 2017. godinu još nisu objavljeni.

Ovolika suma za neemitovanje programa i nije baš mala da bi jedna lokalna stanica u Osojanu jedva preživljavala, kako su naveli u prvom saopštenju, čak je trostruko veća od onog čime raspolaže Radio Goraždevac.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Očigledno je nekima bitnije da se novac namenjen za informisanje zloupotrebljava i koristi za neinformisanje, a može i za povremeni rad, jednom u dve godine, što je na kraju još veći problem od onog na koji smo ukazivali. 

Još jednom napominjemo da Radio Goraždevac nema ništa protiv politike predsednika Srbije, Aleksandra Vučića, jer kao medij ima zadatak da objektivno informiše i ostvaruje javni interes, zbog toga je  naš zadatak i da ukažemo na one koji se kriju iza te politike, zarad ličnog profita, a na štetu javnog informisanja u Metohiji i na kraju samih građana. Sa ciljem da sve bude transparentno nastavljamo i dalje da istražujemo.

Radio Goraždevac


Pročitajte još: 

Radio Bravo ponovo: Emitujemo program, frekvenciju dobili od kosovskih institucija

UNS: Radio Bravo ne emituje program, utvrdilo Ministarstvo kulture​

Repanović posle vesti o radiju koji više ne emituje program: Radio Bravo emituje program ali uz velike probleme​

Vučić u Ćirilici – obećanje za radno mesto u radiju Bravo koji više ne emituje program



Preuzimanje i objavljivanje tekstova sa portala KoSSev nije dozvoljeno bez navođenja izvora. Hvala na poštovanju etike novinarske profesije.